fredag hela veckan.



Hejhej. Hoppas ni är glada för att det är fredag! För mig spelar det ingen större roll. Fast på måndag ska jag fixa mitt lösenord till TimeCare och lägga in min tillgänglighet och sen kan jag börja vikariera. Hoppas man får lite tider bara.

Har varit i stan med mamma idag. Dagens shopping blev ett busskort...Booring. Och så torrschampo. Och var tvungen att kolla in det nya Överskottsbolaget, haha. Fyndade tandkräm, glitterpennor och Toblerone. Najsigt värre! Idag är det träning kl 5. Sen skynda till Lisebergshallen och kolla handboll. Blir nog trevligt.

Ha en bra fredag!

Kommentarer
carroliten säger:

vi löser det :) har du min mejl? [email protected]

2011-09-16 | 14:31:09
Bloggadress: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback