torsdag.





Jag har klippt mig. Kort. Ser värre ut i verkligheten, bilder kan ju ha en tendens till att försköna det lite ibland om man lyckas med rätt pose. Haha.

Igår var jag och fikade med Issa. Det var lså ängesen man träffade henne, och det var roligt att kunna prata om allt som har hänt. Man hänger ju inte med lika bra nu för tiden om man säger så.

Handbollssäsongen börjar komma igång och tur är väl det så man blir av med alla tråkiga träningsmatcher. Träningsmatcher är fan inte kul. Inte när man bara vill komma igång. Vi har typ senaste seriestarten av alla (28 sep). Imorgon ska jag iallafall kolla RIK-Alingsås. Missar Håkan på Liseberg, men det är smällar man får ta. Känner att jag sett så många koserter nu så det gör inget.

Ha det gutt!

Kommentarer
issa säger:

Det var ju jättefint!!!! skärp dig nu stina :D

2011-09-15 | 23:30:58
issa säger:

Det var ju jättefint!!!! skärp dig nu stina :D

2011-09-15 | 23:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback