avslutningslagfest nummer ett.



Hade en väldigt bra dag igår med världens härligaste lag!

Började med samling i Önneredshallen. Kollade lite när farmen spelade innan det var dags för femkamp. Tyvärr vann inte mitt lag. Vet faktiskt inte vilken plats vi kom på men det är ju oväsentligt, haha. Kan ju bara säga att det kommer dröja innan jag vill göra Irländsk julafton igen.. haha årets fulaste vurpa.

Sen var det lite fix och så innan vi gick och åt pizza och sen hem till Karro, kvällens värdinna. Efter en stund kom även herrlaget och så hade vi gemensam lagfest. Mycket trevligt! Sen gick vi ut, hamnade på Valand och där var det trevligt tills nån släppte ut tårgas eller vad det nu var i hela lokalen så den fick utrymmas. Hostade och grät, tack för den! Vi fick inte hämta våra kläder i garderoben heller så där stod vi utan kläder mitt på Avenyn. KUL. Gick till Park sen och fortsatte där innan jag och Mathilda gick tillbaka till Valand och bankade på dörrarna för att få hämta våra grejer. Haha. Jaja, det blev bra tillslut och jag hade jätteroligt. Tack till bästa lagen! Ser fram emot nästa lördag då det är ytterligare en lagfest, fast bara för damlaget denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback