easter.



Börjar inlägget med en bild från en av de bästa dagarna i mitt liv när jag ser lite småbusig ut. Idag har det ju varit Långfredag vilket inte har kännts av på något speciellt sätt, förutom att man har varit ledig då. Har varit med Robban hela dagen men åkte hem sen för hade en del att fixa (typ städa och sånt) eftersom jag aldrig orkar göra det på veckorna och jag inte kommer vara här resten av påsken. Lika bra att få det tråkiga gjort då även om det är fredag.

Imorgon ska jag kolla OS-kvalet i Scandinavium med Emelie. Sen åker jag till pappa, sover där och sen på söndag har vi filmgenomgång och träning med laget. Efter det är det raka vägen hem till mamma och på måndag morgon är det bortamatch mot Höör. Så det var den helgen det! Ha det så bra allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback