första åkturen avklarad.



Idag på jobbet gjorde jag min debut i postbilen! Vi har bara en runda där man kör bil, om man ska dela ut post. Annars kör de buntar och tömmer lådor och sånt men sånt gör inte jag. I en postbil sitter man på fel sida och kör och det kändes väldigt skumt måste jag säga. Men antar att det är en vanesak. Sen var den automatväxlad vilket jag aldrig har kört förut. Tog ett tag innan jag fick till det med körningen men sen så flöt det på! Dock tyckte jag att det var väldigt tråkigt att köra automat. Det händer ju ingenting? Mycket roligare att växla så att man känner att man gör någonting mer än att gasa och bromsa som typ en 10-åring kan.

Kommentarer
Anonym säger:

Äntligen får du köra bil :-)

Riktig bil också !!!'

2012-04-02 | 22:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback