jag är lycklig nu.

Jag mår bra nu. Kan nog påstå att jag är riktigt lycklig. Jag har så mycket att se fram emot, och jag tror att det är det som gör mig så glad.

Först och främst är det sista arbetsdagen imorgon innan det är påsk och långhelg. Välbehövligt. Match på måndag också vilket alltid är roligt!

Klippa mig och slinga håret är något jag också ska göra som jag blir lycklig av. Ska bara bestämma datum.

Har sökt till högskolan i höst och längtar till juli då det preliminära antagningsbeskedet kommer! Är nervös, MÅSTE komma in annars vet jag inte vad jag gör..

I maj blir det en weekend till Köln för att kolla Final Four i handboll. Det kommer också bli jävligt roligt. Det blir jag, pappa, John, Robban, Helena & Magnus, Niklas och Merre. Gött gäng!

Den 21 april är det lagfest. Den är spikad, kan bli någon mer med beroende på hur det går i kvalet. Hur som helst, lagfester är de roligaste festerna.

Och sist men inte minst så har jag idag bokat en resa till London med Isabelle! Den 22a april åker vi och det kommer bli så roligt. Lycka.



Sen blir man ju lycklig av att veta att våren och sommaren är påväg. Att det blir mindre och mindre post på jobbet. Det enda som kan göra det komplett är bra väder, och att jag och Robban kan åka iväg på en resa i augusti när jag är ledig. Jag hoppas och håller tummarna! Annars är inte sommaren planerad mer än att jag för första gången ska kunna ta bilen och hälsa på mormor. Midsommar ska firas på ett bra ställe med härliga människor. Det blir nog bra det här.

Kommentarer
Carroliten säger:

skönt att höra att du e lycklig <3

2012-04-05 | 00:49:42
Bloggadress: http://carroliten.spotlife.se
Sus säger:

22 april London????? hoppas att du hinner för du vet inte när Lagfesten slutar :-))))

2012-04-05 | 14:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback