London 2012



Å London var underbart! Dit vill jag igen så fort som möjligt. Det som var trist var ju att det regnade heeeela tiden. Men som göteborgare är man ju van, haha. Tänkte bjuda på lite bilder så enjoy!

Bildtexterna står under bilderna.



Jag utanför hotellet som vi bodde på i Kensington. Lite, mysigt och väldigt fräscht!



När vi kom dit första dagen turistade vi, kollade Buckingham Palace, Big Ben, den stora kyrkan m.m. Hamnade mitt i London Marathon med, målgången var precis vid slottet.











Utanför Harrods som var det sjukaste jag sett!



Väldigt nöjd med mina gula påsar. Vi shoppade bara under 2 dagar men hann med en del ändå. Självklart hade man velat hinna med mer men det var ju ingen lång resa. Fast både jag och Issa var väldigt nöjda med våra inköp :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback