London del 2





Solen tittade fram under 10 min en kväll! Woooop





Tänkte bara visa lite av shoppingen för orkar inte hålla på och fota och sånt. Men jag hittade iallafall mina nya älsklingar inne på Nike-affären och de är så härliga! Kommer ha dem på gymmet, tycker de är för fina att ha i löparspåret... (och måste ju ändå ha Asics på träningarna)



Har fått för mig att jag älskar Kiehl's. Hoppas denna ögonkrämen är bra nu då.



Skal från Marc by Marc Jacobs. Bara min nya mobil som fattas.. har väntat i evigheter på den nu.



Ååå Jeffisar! Skitdålig bild men det är de vanliga svarta Lita. Kan användas till mycket!



Och så köpte jag givetvis te. Drack ett jättegott te på ett café där så hoppas att jag kan börja gilla det nu. Dricker ju inte kaffe och då nästan måste jag gilla te så man kan dricka något när det bjuds på sånt..

Detta var mina bilder från systemkameran. Kan komma mer när jag får Issas. Finns nämligen en del härliga kort på hennes mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback