vanligt ovanligt.

Förra lördagen hade vi ju "utkil" för alla som ska sluta, eller speciellt Wannarna då. Bilder från den dagen kommer, typ imorgon. Iallafall så hade vi spelare förberett en del saker, och en av de här sakerna var en frågesport där alla skulle komma på en fråga om sig själv. Och det finns mååånga saker jag kan berätta om mig själv. Jag har berättat lite om det förut men här kommer lite mer saker som ni kanske inte visste om mig!

- Kommer ni ihåg barnprogrammet Salve? Jag älskade det programmet och min första kärlek var prins Erik! Å vad jag tyckte han var söt, haha. 5 år och jättekär.



- Jag tror på att man återföds när man dör. Och jag är säker på att jag var jude i mitt tidigare liv. Har drömt så verkliga drömmar, och allt om förintelsen berör mig väldigt mycket. Det är svårt att förklara, det är mer en känsla.

- Min favoritpizza är pizza med tonfisk på. Låter inte jättegott jag vet, men prova så ska ni få se att det inte alls är som att äta tonfisk på burk (fast det älskar jag med). När jag var liten åt jag alltid denna pizzan, men sen skulle alla kommentera att den var äcklig och eftersom jag inte hade så bra självförtroende då så slutade jag äta den och tog typ kebabpizza istället. Men nu när jag är lite äldre, haha, så har jag börjat äta denna underbara pizza igen!

- Jag har alltid sett upp till min pappa, och när han började fågelskåda på fritiden hängde jag självklart med. Stod där och tittade på fåglar, favoriten är tofsvipan. Nu var det dock ett tag sen jag eller pappa höll på. Haha.

- Min favoritkaka är mandelkubb och en av mina favoritgodisar är punschpraliner. Gammeldags smak? Hmm ja.



Kan nog komma på hur mycket sånna här saker som helst. Men det blir en annan gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback