diskoteksbranden.

Fick ett tips om att lyssna på P3´s dokumentärer som man kan ladda ner till mobilen.



Så jag laddade ner dokumentären om Backabranden 1998. Jag minns ju inte mycket av det, jag var bara 6 år när det hände. Det jag minns är att mamma och pappa tyckte det var hemskt, och pratade mycket om detta. Jag kom ihåg att jag tyckte det var konstigt att man pratade om en nyhet så länge och att den visades hela tiden på tv.

Men nu så har jag då för första gången lyssnat på vad som hände, och jag har suttit och gråtit. Usch vad hemskt det var, jag tror inte man kan förstå riktigt. Så sorgligt att jag inte kan sätta ord på det. Hoppas bara att något liknande aldrig händer igen. Och om ni inte gjort det, så lyssna på P3 dokumentären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback