essie.



Ååååh jag vill ha Essie-nagellack! Och i massa roliga färger till våren och sommaren!


Kommentarer
evelina säger:

Jag har flera olika färger, de är hur bra som helst, och framförallt kanonfina ståendes på sminkbordet ;) fanns/finns till "kampanjpris" på kicks. Köp två spara lite pengar typ :)

2012-02-02 | 11:07:43
Stina säger:

Tack för tipset evveee! När ska du börja blogga igen då?! Kom igeeen

2012-02-03 | 22:56:44
Eve säger:

Jag har fortfarande bloggen, har bara inte orkar uppdatera den ;) men kanske sker i framtiden. Just nu håller jag mig till twitter :) kom på en dålig sak med nagellacket, efter det torkat åh man av någon anledning håller fingret på nageln kan det bli fingeravtryck, varför vet jag inte, men jag hade det när jag vaknade imorse :p

2012-02-04 | 17:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback