skottdagen.

Tjääänareee.
Har haft mycket det senaste, känns som om jag gör allt i mitt liv på rutin. Inte härligt. Och idag denna underbara dag blev inte så underbar eftersom jag fick 2 st bajs-jobbiga rundor på jobbet, en som jag bara gått en gång innan och en ny. Faaaaaan fick stressa sönder och så var det sånna gamla 5 våningshus i stan UTAN hiss.... suck... tur att det inte var nån träning idag för jag orkar då inte röra mig en meter till idag. Jag och soffan är bästisar i kväll, med Top Model, Sveriges Mästerkock och Gossip Girl. Hahah love it!



Hmm nu syns det inte så på denna bild men kolla vilken äcklig trappa där man såg sex våningar rakt ner. Snacka om höjdskräck... huuuh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback