för dåligt.

Nu ska jag vara bitter. Jag ska klaga.

Jag cyklar ju omkring i stan varje dag och en sak jag har märkt är hur respektlösa de som går är. LÄMNA CYKELBANAN I FRED! Vad är den till för? Jo CYKLISTER! Och speciellt när jag som har bråttom också måste sakta ner, och inte kan köra om eftersom det går folk på gångbanan också.

Men plinga bara på dom tänker ni då?

Det är lättare sagt än gjort nu när varenda jävel går omkring med hörlurar i öronen och inte hör någonting. Sen vet jag att alla tror att cyklister tror att de äger världen och det gör vi ju. Moahaha. Iallafall cykelbanan så ge fan i den.

Så, nu har jag fått ur mig detta så nu kan väl iallafall ni som läser detta tänka på dettta när ni spatserar runt i staden. TACK! Ha det gööött. 

Kommentarer
Amanda säger:

Var med och tävla i veckans blogg hos A-magnusson!

Vinnaren blir länkad på fredag.

Så kommentera valfritt inlägg att du är med!

2012-01-25 | 03:21:37
Bloggadress: http://a-magnusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback