heliga onsdagen.

Mycket bra dag idag måste jag säga! Vaknade utvilad, åt en härlig ciabatta till frulle och rensade lite i garderoben. Sen åkte jag och Robban in till stan och mötte upp Helena för lite lunch. Jag fick lite shoppat i stan med, bland annat dom Dr Denim-jeansen (tights?) på Carlings som många tipsat om. Sjukt sköna!

Sen hem, städa lite till..suck.. Kolla lite Vänner, är på säsong 9 nu. Snart är det slut och det suger så måste hitta någon ny serie att följa. Tips? Till middag blev det fajitas åååå så gööött det var då!

Nu är det Sveriges Mästerkock på teve, så himla bra program! Jag vill nog vara en kock innerst inne även om jag inte riktigt får ut mina kunskaper...haha. Är värdelös på att laga mat. Måste lära mig. Efter detta program är det Livet blir bättre och så var denna dagen klaaaar. Jobb imorgon och på fredag.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback