hundradagars update.

Ja, jag har en grej att erkänna. Jag har nämligen brutit mina hundra dagarns nyttighet. Jag bröt det på farmors 90års-kalas då jag åt tårta. Sen funderade jag och frågade mig själv om det verkligen var värt det, och om jag verkligen behöver det? Jag tränar mycket så behöver egentligen inte tänka så mycket på det utan ska kunna få unna mig nåt till helgen. Så resonerar jag nu och det känns bra! Jag ska dock inte lägga av helt, utan som jag sa, kanske unna mig nåt till helgen bara. Det känns bättre. Har tyckt det har varit väldigt jobbigt att behöva förklara dessa hundra dagar varenda gång man har tackar nej till något.

Så, nu var det sagt och jag mår kanon! Ha det gött och ni som fortfarnde är med, KÄMPA på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback