hundradagars update.



Ja så ska man väl skriva lite om hur det går med dom 100 dagarna då. Jo men det går bra! Jag har motstått sötsaker som andra läskar mig med. T ex så fyllde ju Linn år i tisdags och gissa vad hon hade med sig till träningen? Jo, två tårtor som såg riktigt goda ut! Men blev inget för Stinet inte.. Och på bortamatchen mot Nacka klarade jag mig också när andra satt och mumsade på sitt godis. Tror faktiskt att jag kommer klara detta! Äter mer frukt nu iallafall, och försökte mig till och med på att göra spenatsoppa en dag. Fast jag tror jag gjorde fel för den blev skitäcklig. Hade ju ingen buljong hemma så smakade skit.

Ikväll kommer nästa utmaning... Ska bli bjuden på middag hos svärisarna. Och efter det bio! Vad fan ska jag äta på bion!? Kul att sitta där med en Ramlösa liksom.. :(:(:( buuhuu NÅN SOM HAR NÅT TIPS PÅ BIOSNACKS?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback