massa hellbergs.

Igår skulle vi ju fira farmor som fyllt 90 år. Så jag och pappa hämtade upp ena delen av släkten på Centralen för att köra dem till Åsa. Och fyfan vilket väder det var! Jag har aldrig varit så rädd när jag kört bil innan. Men allt gick bra och vi kom fram tryggt och säkert.

Vid fem, halv sex var alla samlade (20pers) för att äta middag. Ni vet, vi har nästan ALDRIG samlat så här eftersom min släkt är från Jämtland. Senaste gången var på ett bröllop för typ 12 år sedan? Så det var väldigt roligt att träffa alla. Haha, ingen kände igen John eftersom han har vuxit så mycket. Han var näst längst av alla nu, bara kusin Marcus var längre.

Iallafall, det blev mat och så fotografering. Ska lägga upp bilder lite senare när jag har fixat till dom och så. Och vad fick farmor i present? En 42 tums HD-tv, haha. Klart hon måste ha en sån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback