swedish meatballs.



Titta vad duktig jag har varit idag minsann! Gjort egna köttbullar! Har tänkt göra det massa gånger faktiskt, men aldrig orkat. Idag hade jag tid så då passade jag på.

Spinnade ju 30 min imorse. Och jag måste säga att spinningen på gymmet är otroligt dålig. Jag har spinnat väldigt mycket, vi hade hur mycket som helst med Kärra på ett annat gym och så har jag spinnat med Jenny på skolan med. På gymmet vi är på nu är spinningen det sämsta jag har varit med om. Kan inte ens förklara med ord, men vafan en instruktör ska peppa och få en att ge max. Ska förklara upplägget innan så man vet om det är ex. en backe man ska upp för, raksträcka eller vad det nu är. Sen ska ju instruktören vara vältränad också tycker jag, ingen tant/gubbe på 50 plus. Neee, inte okej! Har dock hört att det ska finnas EN bra spinning-instruktör och henne har jag inte testat än så får väl se. Fick bli 30  min extra på crossen bara för det.

Igår firade vi ju Linn med som fyllt 20. Har ju världens sämsta mobil så har inga bilder tyvärr. Men det var roligt och Limpan hade gjort vääärldens godaste pannacotta till efterrätt (nu är jag glad att jag bröt 100 dagars, ja!)

EM-final på TV nu med, missa inte det. Det är halvlek nu och Danmark leder med 2 över Serbien. Håller ju på Danmark där min största idol genom tiderna Lars Christiansen spelar, men om Serbien vinner får Sverige lättare OS-kvalgrupp eller vad det är. Jaja, är de så dåliga som de är nu förtjänar de la ändå inte att vara med!

Måndag imorgon och ny jobbvecka. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback