dags för gym.

Har ju inte gymmat någon denna veckan eftersom vi i Önnered har Träningverket som gym och det ligger ju så långt bort så jag kan inte ta mig dit eftersom jag inte har någon bil. Väldigt dåligt tycker jag men så är det. Så denna sommaren hade jag tänkt köpa en månads träningskort på Sportlife. Och precis innan jag tänker köpa så kommer det upp en deal på Groupon, en månads träning för 95 kr. Det är ju ett acceptabelt pris, haha. Det kortet gäller hela juli så idag ska jag dit och lösa in min värdecheck och sen köra lite crosstrainer, ben, bål och rygg tänkte jag. Får ofta ont i ryggen så måste träna den mer. Det är en muskelgrupp som iallafall jag ofta glömmer bort att träna. Ha en bra söndag och ikväll hejar vi på ITALIEEEEEEEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback