tionde juli.

I lördags var jag i Kärra för att fira Josefin som fyllt 20 år. Det var jätteroligt att träffa folk som man typ aldrig träffar annars, att liksom för en gångs skull komma bort från alla i "handbollsvärlden" som ju är ganska liten haha.



Mina favoriter Emma & Josefin! ♥





Jag hade varit på Make Up Store på dagen för att sminka mig. Fick ju en sminkkurs i julklapp av svärmor så tänkte använda den. Tro fan att jag bokat på Make Up Store på Vallgatan och upptäcker att mitt presentkort bara gäller på Åhlens. Braaaa Stinet! Jag kunde inte boka om så det vara bara att betala... Blev så jävla sur på mig själv eftersom jag inte hade räknat med att lägga ut dom pengarna men men. Nu har jag ju en sminkkurs till som jag kan ta någon gång. Man får se det positivt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback