tjugonionde juli.


bild från imorse då det var sol i typ 20 min

Ligger i soffan och kollar basket just nu. Älskar OS haha!
Har annars inte gjort så mycket idag. Testat den nya bilen lite, fick kärringstopp direkt...Har tränat också, och väntar nu på att Robban ska komma hem från sin träning. Hoppas han har med sig räkorna som jag bad honom om..Hade varit ett bra avslut på helgen. Jobb imorgon men nu ska jag bara jobba dessa 5 dagar, sen v 32 har jag "semester". Fick ta två obetalda dagar för att få en vecka men det får det vara värt eftersom jag inte varit ledig på fyra år. Sen efter den veckan har jag bara 4 arbetsdagar kvar för den 17 augusti är det inskrivning på skolan, sen 2 veckors nollning och sen skolstart den 31a! Så alltså bara 9 dagar kvar på Posten, kämpa kämpa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback