nu är det vår igen.



JAA NU ÄR DET VÅR. Underbart på alla sätt utom ett.. POLLENALLERGIN! Har redan börjat märka av att det kliar i ögonen och att jag blir snuvig. Men tror inte att björkpollen har kommit än? För det är det jag är allergisk mot men de har sagt att man kan bli överkänsligt mot annat, korsallergier, så det är väl så. Något i luften nu irriterar mig iallafall. Har inte skaffat medicin än men ska till vårdcentralen imorgon. De är ju så krångliga, har inga tider som passar mitt jobb. Får hoppas att jag kommer i tid imorgon men det är ju faktiskt viktigt att jag får min medicin utskriven! Så hej svullna och kliande ögon, snuva, trötthet och en släng av astma NU ÄR DET VÅR.

Kommentarer
Susanne säger:

Bra att vi vilar ett par dagar så du hinner få din medecin,,

Vila alla dagar så du bli riktigt snabb i bena till måndag :-)

Nu rullar vi till SM

2012-03-22 | 23:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback