onsdag 28 mars.



Här är ett av mina senaste köp! Tänkte att det skulle vara kul att piffa till min svarta, vita, beiga och gråa garderob med lite färg. Älskar ju också skjortor så denna fick det bli. Kommer bli jättefin på i sommar när man är lite brun.

Annars då? Jo idag är jag ledig vilket är otroligt skönt. Håller på och tvättar nu och så ska jag iväg och handla mat. Städa lite med kanske. Bara vila. Ikväll har vi filmgenomgång på Höör hos the coaches. Ska bli kul att se hur dom spelar. Var längesen jag hade en sån riktig filmgenomgång. Förr var det ju så inför varenda match, alla motstånd. Det är det som har varit lite konstigt denna säsongen, när man är van från en grej och sen bara möta motståndare utan att ha sett dem på film innan. Men det har varit rätt gött med att bara gå in och köra utan att ha trasslat in sig på massa detaljer.

Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback