skyr.

Nu ska jag göra lite smygreklam för en underbart god yoghurt som jag fastnat för på det senaste. Nämligen Skyr!



Den är som Kesella typ i konsistensen, innehåller jättelite kalorier och massa protein. Låter la bra? Bättre än att ta en vanlig lite sockrig fruktyoghurt och Kesella som alla äter är så äcklig så det kan jag icke äta. Äter alltid denna innan träning för jag har väldigt svårt att veta vad jag ska äta mellan jobbet och träning. Brukar inte bli bra och jag blir ofta hungrig i slutet på träningarna.. Kanske får göra typ kycklingsallad som man kan äta? Ska bara orkar också...suck! Latast i världen.

Kommentarer
carroliten säger:

ooohh den e jättepoppis i norge den!!!

2012-03-04 | 12:53:52
Bloggadress: http://carroliten.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback