söndagsupdate.

Söndag idag. Tänkte ge mig på ett litet inlägg! I fredags var jag skittrött så somnade kl 10. Rolig flickvän, stackars Robert. Vaknade på natten av fruktansvärd kramp i ena vaden. Kan vara den värsta känslan jag vet. Somnade om och vaknade en timme senare av likadan kramp i andra vaden. Faaan. Kunde inte gå sen på hela dagen typ. (och nej, inte vätskebrist dricker ju mer vatten än nånsin nu så var bara trötthet).

Men men, kollade lite på Frölunda igår på teven och dom var sämst. Tråkigt. Överbetalda är dom med.

På kvällen åkte jag och Robban till Linnea och Oskar. Mat och lite spela, perfekt kväll som dock slutade tråkigt eftersom Robban tappade sin mobil sen när de skulle ut så vem fick inte hålla på och springa och leta efter den? Hmm jo jag.

Och idag är det sista seriematchen för säsongen. Skönt. Sen väntar kval till Elitserien. Jag har aldrig kvalat förut så det ska bli spännande! Ha det så bra!


Kommentarer
Anonym säger:

Vad har du för typsnitt på ditt namn i headern?

2012-03-19 | 08:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback