tisdag 27 mars.

Kort summering av de senaste dagarna.

I fredags kom Josse hit så åt vi kyckling oc halloumi. Så gott! Avslutade med en klassisk chokladpudding också som är standard med Josse.

I lördags var det upp tidigt för att gå på Postens Affärsdag på Radisson. Var mycket snack och lite grupparbeten, och efter det lunch som var sådär. Hade förväntat mig mer när vi var på Radisson liksom. Men efter stack vårat kontor och bowlade och det var roligt även om det gick sådär för mitt lag, haha.

I söndags var det så underbart väder så jag och Robban åkte in till stan och promenerade lite i Haga och satte oss sen och käkade lunch på Linnégatan. Måste faktiskt tacka Posten för att jag "upptäckt" de områderna nu. Var aldrig i Linné och Haga innan och har inte insett hur mysigt det är där.

Igår var det bio. Såg Kvarteret Skatan och jag skrattde så jag grät igenom hela filmen. Grym var den! Idag har det varit vanlig jobb- och träningsdag så ska snart sussa lite sött. Trött som bara den så lite sömn sitter nog fint.

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback