fjortonde maj.

Nu har det varit lite dålig bloggning. Men det blir så när handbollen har dragit igång nu igen. Jag är inte hemma förräns vid nio på kvällarna och då är jag väldigt trött..

Men iallfall. I lördags firade vi Gerke som fyllt 21 med att kolla på SM-finalerna tillsammans hemma hos henne. Sen middag och lite fest innan det blev utgång. Blev en ganska kort utgång för mig dock, jag och Linnéa mötte upp våra kära pojkvänner och gick och käkade efter en stund. Men jag hade väldigt roligt, tack för allt Gerkisen!

Igår var jag med min lillebror i stan och köpte kostym till hans "bal" och avslutning i 9an. Så stilig har jag då aldrig sett min bror! Synd bara att jag jobbar och inte kan kolla på honom :( Tänk att det redan har gått ett år sedan jag själv tog studenten och hade bal? Ååå de bästa dagarna i mitt liv!





Tisdag imorgon och jag o.r.k.a.r i..n.t.e jobba...!!! Förstår ni hur jobbigt dett är att springa med den goa försäsongsträningsvärken i trappor hela jävla tiden? Jag är bitter, och låt mig vara det. Smärta är vad det är. ODR total imorgon med.. Men som tur är har vi prisutdelning så jag kan inte jobba över för länge :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback