nionde maj.

Idag har jag jobbat en annorlundare tid än vad jag brukar, nämligen 12.30-19.15. Det var sådär, jag är hellre en sån som börjar tidigt och slutar tidigt även om jag är världens morgontröttaste person..haha.

Har laddat över lite bilder från kameran så tänkte visa bilder från när Linnéa och Oskar var hos oss i söndag. Kolla bara så fint jag hade dukat! Ska berätta också en riktigt korkad sak jag gjorde. Skäms lite men tänker bjuda på detta misstaget för jag är ju ändå inte känd som nån mästerkock. Jag sklle göra kladdkaka till efterrätt och när jag har smält smöret och fortfarande har kvar kastrullen  på spisen läser jag att man ska hälla i äggen. Sagt och gjort, jag la i äggen och rörde runt och då började det koagulera såklart. Då började jag undra om jag verkligen gjort rätt? Haha. Men rörde ner det i bunken med de torra sakerna ändå och uuusssch vad äckligt det blev. Typ kakaosmet med äggröra. Så det vara bara att göra om och göra rätt. Braaa Stina.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback