sjuttonde maj.

Idag har det ju varit Norges nationaldag! Jag är ju faktiskt åttondelsnorsk. Firade denna dag med att hämta ut min mobil efter 8 veckors väntan.. Helt sjukt det faktiskt. Sen åt jag lunch i Åsa innan det var tillbaka till Göteborg för tvättning. Precis när jag skulle gå ner till tvättstugan kom jag på att tvättmedlet var slut så fick åka iväg och handla det. Bra planering Stinet. Sen kom Issa hit och vi gjorde inte så mycket. Åt choklad och snackade massa gott snack. Har fått lite mer Londonbilder som jag ska dela med mig av också någon dag. Fram till dess kan jag bjuda på ett par gamla handbollsbilder som jag förde över från en hårddisk tidigare idag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback