fjärde november.

 
 
 
 
 
Igår spelade vi match och förlorade. Nog sagt om det, hatar att förlora och var skitsur efteråt. Nästa lördag är det sjuk revansch som gäller kan jag säga.
 
På kvällen var jag bjuden på Halloweenfest hos Carrolajn. Jag var Pippi Långstrump, haha. Vet att man egentligen ska vara läskig men nu blev det raka motsatsen för mig istället men vad gör det! Emelie&Linn hade så himla bra sminkningar! Sjukt läskiga ju!
 
 Det var iallafall väldigt kuul. Följde inte med ut för visste inte hur jag skulle lösa det med kläderna och så var jag så sjukt trött i benen efter matchen så åkte hem och sussade. Då mår man bra idag och kan tvätta i lugn och ro. Annat är det för min lille R som inte mår så bra efter gårdagen... Hahah skyll dig själv säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback