ÅTTONDE SEPTEMBER.

Halli Hallå (som Linn skulle ha sagt).
Hos mig är det idag sjukstuga som gäller, och har varit så sen i onsdags. Fruktansvärt segt, men vad göra? Bara en förkylning men snart känns det som att jag har hostat sönder mina lungor med, inte kul. Har ju ändå varit i skolan och det var så roligt (eller roligt var det ju inte men) för ALLA satt typ och hostade i föreläsningssalen haha. Hej hösten och alla förkylningar!

Nog om det. Nästa helg blir rolig, då ska pappsen ha 50-årsfirande och samma dag på lördagen ska jag även göra en annan rolig grej. En sak som jag aldrig gjort innan, och som förhoppningsvis kommer att göra mig lite extra fin. Gissa vaaaad? Hehe. Bild kommer givetvis att komma som den äkta blogger jag är. Eller...

Till sist: Till alla som inte är sjuka HA EN BRA LÖRDAGSKVÄLL! Till alla oss som är sjuka, hoppas ni har massa bra filmer att kolla på. För min del blir det The Lucky One. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback