sextonde september.

Hej!
Igår var jag först hos Frida och fixade mina franar. Det blev jättebra och jag är väldigt nöjd. Kanske utvecklar ett beroende här vem vet.. Sen fick jg panikshoppa presenter till min far som skulle ha fest på kvällen. Men det blev ganska bra, hittade en träningströja och en bok. På kvällen var det ju som sagt fest. God mat, sång, tävlingar och annat roligt. Vi åkte dock hem ganska tidigt så att "de äldre" kunde festa vidare i fred haha.
 
 
 
Den bästa presenten pappa fick var att han är anmäld till Göteborgsvaravet 2013. Hahahah. Jag är given hejarklack!
 
 
 
 

Kommentarer
Frida Björkroth säger:

Jättefint blev det på dig! Du bar verkligen upp dem :)

2012-09-18 | 20:55:07
Bloggadress: http://www.Fridabj.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback