alla hjärtans dag.

Idag är det den där dagen som alla har en relation till. Jag själv tycker det är en helt onödig dag som bara är ett kommersiellt jippo. Jag tycker man kan fira "kärleken dag" vilken dag som helst. Så nej, jag firar inte denna dagen (inte Robban heller som tur är då).

Har bara pluggat idag, vilket går lite segt då jag får ont i ögonen. Jävla ögon. Har bokat tid för synundersökning nu så jag kan få läsglasögon så jag kan plugga ordentligt.

Träning lite senare och imorgon blir det tåg till Härnösand. Blir borta ända till söndag. För EN match i damernas allsvenska. Hahah det är lite sjukt egentligen. Man kan ju komma ut i Europa på den tiden. Ha en bra helg!

Kommentarer
Anonym säger:

Haha älskar att du klagar över en resa! Vi har haft 11 såna i år ;))) kommer snart och hälsar på! Pussis

2013-02-15 | 08:09:44
elin stridh säger:

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

2013-02-20 | 21:44:05
Bloggadress: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback