sjunde februari.

Nu när jag ändå är inne på blöggen så kan jag ju skriva lite till! Kan berätta om min härliga gårdag. Dagen började med plugg i skolan som vanligt, sen lunchade jag med Robban, Nicke och Johanna på Bryggeriet. Wallenbergare... Mmmmmmums.
 
 
Sen åkte jag hem och blev utelåst. Vi hade lämnat en nyckel till en målare som skulle måla klart det sista på våra fönster och då glömde jag hämta den från Robban, så fick sitta i trapphuset ett tag. Men som tur var å kom målaren efter typ 20 min så då kunde jag smita in. Då blev det mer plugg innan vi på kvällen gick ut och käkade på Joe Farelli's med samma sällskap som vid lunchen + Erik. Mycket trevlig kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback